h.jpg (8150 bytes)
kkk.gif (2068 bytes)
kokk1.gif (2569 bytes)
 

Zpět na hlavní stránku    

    
 

Jsme firma, která se snaží minimalizovat režijní náklady a dosáhnout tak i minimální cenu našich služeb a produktů k širšímu pronikání na trh.

Máme proto minimální počet stálých zaměstnanců, neplatíme vysoké pronájmy za kancelářské prostory v centru města, ale technické a organizační podmínky pro realizaci  jednotlivých zakázek řešíme vždy individuální optimalizací v časovém a věcném prostoru daném smlouvou mezi námi a zákazníkem.

 

Základní metodou, kterou používáme je práce v týmu, řízená detailním harmonogramem, operativně sestaveným podle požadovaných parametrů zakázky. Spolupracujeme jak s okruhem stálých externích spolupracovníků a firem,   v konkrétních obchodních případech i se zaměstnanci firem svých zákazníků, tak i s vybranými špičkovými specialisty pro řešení dílčích problémů zakázky.
Všechny naše zakázky probíhají podle detailního věcného a časového harmonogramu, který respektuje vzájemně dohodnuté požadavky na vstupy, výstupy i cenu zakázky a je součástí smlouvy se zákazníkem.

Neděláme konfekci, ale šijeme obleky na míru. I když jsme samozřejmě schopni provádět rutinní zakázky typu evidence hmotného majetku v rámci periodicky prováděných inventarizací, audiovizuání dokumentaci hmotného majetku, skladových zásob, uměleckých sbírek, sledování obchodních aktivit regionálních poboček, dokumentace pojistných událostí apod. Jsme navíc specialisty i na řešení problémů v těchto oblastech.

Dokážeme rekonstruovat neúplnnou evidenci hmotného majetku, objektivně , rychle a v průběhu běžného provozu firem evidovat pohyb materiálu, zboží a majetku a optimalizovat případné evidenční disproporce.
Jsme schopni na míru ušitými aplikacemi pro Windows 95 a 98 poskytnout vrcholovému managementu firem zcela nezávislý monitorig vybranných ekonomických , technických, personálních a jiných dat, která jsou podstatná pro jejich schopnost se včas, správně a rychle rozhodovat.
Proto, abychom byli schopni svým zákazníkům nabídnout nadstandardní rychlost realizace inventarizace hmotného majetku bez nutnosti zdržovat nebo komplikovat běžný chod firem, využíváme postupů opírajících se o progresivní technické prostředky. Při inventarizaci majetku používáme kromě klasických záznamů i hlasové komentáře, které se následně vyhodnocují, a verifikují v písemné podobě, kromě písemných a zvukových záznamů provádíme rovněž fotodokumentaci a videozáznamy, které jsou pak zapracovány do celkové databáze.
Podle požadavků na rychlost provedení inventarizace a k eliminaci chyb, které by mohly vznikat při pohybech a přesunech evidovaných předmětů, provádíme inventarizaci některých položek selektivně a v jeden okamžik na více místech. To vše společně se standardním modulárním popisem evidovaného majetku nám umožňuje objasnit i řadu nejasností a disproporcí vyplývajících z konfrontací evidenčního a fyzického stavu evidovaného hmotného majetku.
Při sestavování SW aplikací interaktivních topografických schémat a plánů vycházíme jak z podkladů předaných zákazníkem, tak i z vlastních zaměření a nákresů. Ve většině případů pouze doplňujeme existující plánky a schémata o výsledky konfrontace se skutečným stavem a o fotodokumentaci a videodokumentaci vybraných částí interiéru. Textová, zvuková a obrazová data, která jsou propojena k jednotlivým místnostem nebo prostorám, přebíráme od zákazníka a pokud je nemá k dispozici, vytváříme je podle jeho pokynů sami. Textové údaje mohou být fixní nebo editovatelné, tzn., že záznamy k jednotlivým místnostem mohou být průběžně měněny a doplňovány v průběhu užívání SW aplikace.

Zpět na hlavní stránku

d.jpg (8088 bytes)


Kkk spol. s r.o.  
Chudenická 1081, 102 00 Praha 10 

tel.: +420 267 913 066, +420 604 964 495
fax: +420 267 913 048

e-mail: kkksro@seznam.cz

design © Kkk spol. s r.o. 2003

* Kurzy * Akcie * Práce * Zájezdy * Zájezdy * Meteobox * Auto *