víc makat.

Jedeme do kina na „ Poslední výstřel "

Rozhodli jsme se, že pojedeme do Dobrušky do kina na „ Poslední výstřel " . Kupodivu mohli jet všichni. Film jsme prožívali už od začátku a každý z nás se vžil do role Vinetoua a Old Shatterhanda. Po příjezdu domů jsme byli nadšení.

Léto

Protože se ve vyvrcholení léta udělalo náhle hezky, což je letošní rok mimořádná věc, jdeme se koupat.

Výlet do Adršpachu

V úterý byla poslední schůzka u hasičárny. Každý přiváží spacáky, stany a lehátka. O půl sedmé ráno se scházíme u autobusové zastávky. Zanedlouho jede autobus. Přijíždíme do Nového Města nad Metují na nádraží. Čekáme půl hodiny na vlak a už jedeme vlakem. Přestupujeme na lokálku a na zastávce Teplické skály vystupujeme. Tam čeká pan Ševc, který jel autem. Vede nás do kempu. Pan Dusílek nás jde přihlásit. My zatím stavíme stany. Celkem nás jelo 9. Hned nato jsme se najedli a šli spát. Tu noc jsme dělali strašný kravál. Odpoledne jsme šli do skal. Odtud jsme si odnesli mnoho zážitků. V pátek jsme šli do Adršpachu. V poledne jsme se vrátili a složili jsme stany a ve tři jsme se sebrali a jeli lokálkou domů.

* Kurzy * Last minute * Letenky * Kurzy akcie a burza * Reality a bydlení * Akcie * Rejstřík * Hotel Prague *